dinsdag 13 maart 2012

Alpe d'Huez

Ik ben eruit! Mijn volgende uitdaging wordt een sportieve: ik ga de legendarische Alpe d'Huez beklimmen.

Ik hoop er dit najaar voor te kunnen gaan. Met nadruk op hoop, want alhoewel ik al een fiets heb en al een "date" met mijn vrouw en kinderen om in de herfstvakantie naar de Franse alpen af te reizen, zitten er haken en ogen aan de haalbaarheid. De eerste en niet geheel onbelangrijke is dat ik mijn knieĆ«n weer voluit moet kunnen gebruiken. Want die zijn op dit moment nog niet helemaal hersteld van het afdaal geweld van de Kilimanjaro. Ik ben bij een orthopeed geweest en wacht op de uitslag van een MRI scan. Ook ga ik naar fysio. Het zal wel los lopen, maar ik spreek me nog niet definitief uit over de datum.

Ik zal jullie spoedig meer informatie geven over wat er allemaal op een Alpe d'Huez wannebee afkomt.

Gr. Johan

Geen opmerkingen:

Een reactie posten